2 Aralık 2014 Salı

Murat Boz - Elman�n Yar�s� (2014) Hadi �n�allah Film M�zi�i �ndir

Murat Boz - Elman�n Yar�s� (2014) Hadi �n�allah Film M�zi�i �ndir


Murat Boz - Elman�n Yar�s� (Hadi �n�allah Film M�zi�i) (2014) Orj. Single Alb�m �ndir Dinle Download

01. Murat Boz - Elman�n Yar�s�


Bana bu a�k�n laz�m Bana yalan d�nyada Denize d��m�� kalbim Bo�ulur imdatlarda Bana bu a�k�n laz�m Bana illaki hep sen Bir el ver yard�m et Bir nefes bir medet Bir el ver yard�m et Bir nefes bir medet Vallahi billahi Vallahi billahi Alem fani.. Ben yorgun seyyah�m Sen g�zel siyah�m Usul usul yava��a ��yle Sokul bana sokul kal �yle S�ram gelip hayat bitince Bu elman�n bir yar�s� olmayacak...

Not : Klipten al�nm�� convert olmay�p film seslerinden uzak, netdeki di�er payla��mlar�n aksine orjinal riptir.
 


TURBOB�T PREM�UM VE UPLOADED PREMIUM TARAFIMIZCA TAVS�YE ED�L�R. SON HIZDA T�M PAYLA�IMLARI REKLAMSIZ BEKLEMEDEN �ND�R�N
TURBOBIT PREMIUM SMS �LE ALIP BEKLEMEDEN �ND�RMEK ���N "turbonet30" YAZIP "7979"a KISA MSJ ATAB�L�RS�N�Z
 

...�yi Dinlemeler...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

REKLAM

REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı