12 Ocak 2015 Pazartesi

�smail YK - Ah Leylim (2015) Tek Mp3 �ndir

�smail YK - Ah Leylim (2015) Tek Mp3 �ndir


�smail YK - Ah Leylim (2015) Yepyeni Par�a �ndir Download Dinle

01. �smail YK - Ah Leylim


S�zleri :

Arkada�larla Topland�k Biz
Onlarda Benim Gibi Biraz Dertli
Arada Bir �yle Dertle�iriz ki
Onlarda Benim Gibi A�ktan Sarho�

Biri A�lar Biri Yanar Biri Yalandan G�ler
Biri bakar biri s�yler biri damardan girer
Tutu�an ba�r�m�zdaki ate� kor alev alev
Dayanamaz bu y�rekler hep birden �ark� s�yler

Ah leylim leylim vah leylim leylim
Ben sensiz b�yle bir hi� gibiyim
Sen �imdi belki r�yalardas�n
Bense uykusuz bir derbederim

Ah leylim leylim vah leylim leylim
Ben sensiz b�yle bir hi� gibiyim
Sen �imdi belki r�yalardas�n
Bense uykusuz bir derbederim

Arkada�larla dert payla��r�z

Beraber g�l�p beraber a�lar�z
A�k�m�z i�in y�re�imizle
Sevdi�imizi kalbe yazar�z

Yine yanar yine a�lar yine arar bu g�zler
Geceleri bile uyumaz unutmaz seven kalpler
Tutu�an ba�r�m�zdaki ate� kor alev alev
Dayanamaz bu y�rekler hep birden �ark� s�yler

Ah leylim leylim vah leylim leylim
Ben sensiz b�yle bir hi� gibiyim
Sen �imdi belki r�yalardas�n
Bense uykusuz bir derbederim.

Ah leylim leylim vah leylim leylim
Ben sensiz b�yle bir hi� gibiyim
Sen �imdi belki r�yalardas�n
Bense uykusuz bir derbederim.

320 Kbps Kalitesindedir.
 
TURBOB�T PREM�UM VE UPLOADED PREMIUM TARAFIMIZCA TAVS�YE ED�L�R. SON HIZDA T�M PAYLA�IMLARI REKLAMSIZ BEKLEMEDEN �ND�R�N
TURBOBIT PREMIUM SMS �LE ALIP BEKLEMEDEN �ND�RMEK ���N "turbonet30" YAZIP "7979"a KISA MSJ ATAB�L�RS�N�Z
 
TIKLA UPLOADED PREMIUM OL

...Te�ekk�r� Unutmay�n�z...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

REKLAM

REKLAM

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı